HTML

Rövid helyzetjelentés a messzitávolból:)

Lillus rövid-tömör kis beszámolója Amerikáról és a cserediákságról.:)

Friss topikok

  • abelardo: Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)! Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!! Tetszik a blogod!!!! ... (2008.11.28. 17:40) 2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)
  • LillusBocus: nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a hét... (2008.09.28. 04:26) Spirit Week ;)
  • LillusBocus: még mindig több, mint amit én:D:D igen túléltem:) puuszilu (2008.09.19. 00:26) MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Linkblog

2008.09.11. 23:42 LillusBocus

MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Szijasztok!:)

 

Nam végre van netem itt is a szálláson. Ma vagyunk 6.napja Yellowstoneban(Maci-Laci Parkban:D) és már nagyon álmos vagyok. Szóval előre is bocsi a sok hülyeségért, amit írok, csak már drága Izikééééém + Krisztii rágta a fülem, hogy kezdjek el írni valahol, amit mindenki láthat.


Az út(Szombat, Vasárnap):
Szombaton (szept. 6-án) valamikor hajnalok hajnalán(5-6körül) indultunk el Albububucuccból és délután 4-5körül értünk Salt Lake City-be (nem volt valami túl izgalmas szóval sokat nem is írok róla..). Útközbe persze megálltunk minden lehetséges hasnövesztő és gyomorforgató gyorskajálda mellett és felvásároltuk a felét. Amikor épp nem kajáltunk, akkor zenét hallgattunk és próbáltam aludni, ami nem nagyon sikerült, mert éppen, hogy elaludtam volna nanáá, hogy felkeltett valaki, hogy "Nézd milyen szépek a hegyek, nem akarsz róla egy képet?!"-uhhhh...:@. Amik egyébként tényleg szépek voltak, és hatalmasak, és minden városnál teljesen másmilyenek, meg ilyenek, de hát a felénél már meguntam őket..:S:)

Egyik benzinkútnál találkoztam egy édi-bédi kicsikutyival:)
Ugye milyen cunc?:)(L)

Hosszú-hosszú idő után megérkeztünk Salt Lake Citybe, ahol csak egy éjszakát voltunk és nem mentünk be a városba..(csak természetesen kajolni..:D). Egy aranyos reggelizőben voltunk(így este 6-7körül), jól bekajoltunk attán mentünk vissza a szállásra csicsikálni. Ahol a kiscsaj egy icipicit be volt hibbanva és ugrált az ágyakon és pattogott és nem tom mit csinált..a lényeg sok volt..de nagyon..:S(:
Másnap reggel(szept. 7.) korán keltünk és elindultunk Yellowstonebe. Olyan 4óra volt az út, végig aludtam szóval nincs sok beszámolni valóm róla..:)
Amikor ideértünk bemutattak a Lori (az anyuka akiknél lakom) családjának. (Nagymama, Nagypapa, Hugi, Unokatesó +férj.), kipakoltuk a cuccainkat és elmentünk kajolni a városba. Na itt már teljes mértékben teli voltam és köbö még egy pohár vizet is alig bírtam meg inni. A város nem volt túl nagy, de nagyon hangulatos volt. Faházikók mindenhol és persze minden 2. hely motel vagy inn, minden a többi pedig ajándék bolt és étterem.
NA MA CSAK ENNYIT TUDOK ÍRNI, FOLYT. KÖV.

1.nap MaciLaciLakban (Hétfő-szeptember 8.):
Reggel valamikor igen korán keltünk.
Gyorsan megkaptam a reggeli kávéadagom és elindultunk kocsival a Parkba.
A park az valahogy nem éppen úgy nézett ki, mint otthon egy park.
Köbö akkora az egész, mint negyed Magyarország, végig úttal ki van építve meg olyan látszik, hogy Amerikai, de szerencsére azért gyorskajáldád egyet se telepítettek be:D.
A napi célunk a Old Faithful Geyser volt. Jó lassan értünk oda, mert útközben igen sok szép helyen megálltunk. Az egész környék teli van gejzírekkel, vízesésekkel és sok sok állattal.
Épp, hogy elindultunk és meg is állt a forgalom az úton, mert egy aranyos kis fehér rókára hasonlító, de nem az és nem tudom a nevét lény (azt hiszem prérifarkas, angolul coyote a neve) úgy döntött, hogy felcsap idegenvezetőnek és beállt az egyik kocsi elé és mínuszkettes tempóval menetelt előre.
 Attán jött egy vadállat autós és elkergette szegény kis állatkát:(. Buta ember.. Utána mentünk tovább és tovább és tovább. Már nagyon elegem volt a kocsiból (mert már 3.napja folyamatosan kocsikáztunk-hozzáteszem a rákövetkező 1 héten ugyancsak.), de egy idő után már fel sem tűnt, hogy kocsikázunk, mert olyan szép helyeken mentünk keresztül. Pár képecske a tájról+a családról+rólam:

Firehole Fall


Ötletem sincs mi, de sztem szép:)

Lori (host-mother)

 

Lori és Jim (host-mom&dad)

                                    BoCóÓóÓ

Nam ezek után nagy nehezen elértünk Old Faithful Geyserhez. Pont időben, mert épp amikor odaértünk akkor kezdődött kitörni a víz belőle, ami valami gyönyörű volt, még soha nem láttam ilyet. Utána bementünk a gejzír melletti házikóba, ahol étterem meg ajándékbolt meg hotel meg ilyenek vannak. Gyorsan megtámadtam az ajándék boltot és bevásároltam Yellowstones cuccokból. Annyi sok mindenféleség volt, de a legjobb a huckleberry ízű nyalóka. (huckleberry=szótár szerint sötét-fekete áfonyaféle..5letem se nincsen, de finom:).

Na igen..Luke Danes vagyok;):D

Utána elindultunk visszafelé a motelba. Útközben ugyancsak megálltunk pár helyen, amik megint csak elképesztően szépek voltak.
Egyik helyen már vagy fél órája ott voltunk, amikor megláttam egy adag Harley Davidsonos dzsekis emberkéket. Megyek el mellettük és hallom, hogy magyarul beszélnek. Mondom a családnak, hogy magyarok..wíí...:D Ők meg megfogtak és odarángattak hozzájuk, köszönök nekik, hogy sziasztok. Erre Hy. Mondom oki mind1..lököttek. Aztán az egyik pasi elkezd hadonászni felém a fényképezőgéppel és magyaráz össze-vissza angolul, már mondja majdnem 1perce, hogy mit szeretne, mire benyögöm neki, hogy jajj hát bocsi értem én a magyart, kicsit egyszerűbb, ha magyarul folytatjuk. Erre a gyereknek majdnem kiesett a kezéből a fényképezőgép és csak nézett nagyokat:D. Aztán valahogy észhez tért, aztán utána tök aranyosak voltak, kérdezgettek mindenről. Ezek után virult a fejem (jó volt már beszélni magyarul is). Utána persze mentünk tovább és nem is láttam őket többet.
Jessica alias KicsiPikáccsú
Tudom van egy fejem ezen a képem..:DSütött a nap:D..Későn volt..:DStbstbstb;)
Valami gejzír és társai című sóóó.
Ez is ott volt, ahol az előző és ez a víz köbö 100fokos...:S:D (Alapból meg kabátos idő volt körülötte)
Utána visszamentünk a motelbe és az apuka főzött valami kaját, azt hiszem makarónit.:) Nam azt behammoltuk, a kiccsalád a laza 9 emberrel köbö egy tonnnányit. Aztán utána elmentünk fagyizni. Én valami nagyon nagyon nagyon finom banános pités fagyis cuccot ettem, de nagyon áááá:). A nap fénypontja tuti, hogy ez volt:). Attáán visszamentünk csicsikálni....
NAM MA NEM TUDOK TÖBBET ÍRNI...FOLYT. KÖV...addig is Pusszaancs;)

2.nap ML Parkban (Kedd- Szeptember 9.):
Na igen, ez egy igen hosszú nap volt. Ott kezdődött, hogy az este kegyetlenül aludtam, mert a drága kis Pikácsú egész rugdosott, ordítozott és kitudja még mit csinált álmában.
Szóval reggel mindennél nagyobb szükségem volt a kávéra. Miután beadagoltam magamnakxd:D utána kezdtem észhez térni...
Először is fogta a kiscsalád magát és elindultunk a Grizzly and Wolf Discovery Center-be, ez majdnem olyan mint egy állatkert (medvékkel és farkassal), csak annyi a különbség, hogy ezek vadon éltek és itt is a vad élethez vannak szoktatva nem úgy mint az állatkertbe. (legalább is ezt mondták:D).
Nam pont, amikor odaértünk akkor volt a farkasok etetése, ami nagyon komoly volt. Behívták az összes farkast valahogy egy házba, addig gyorsan kiszórták a csontokat meg húscafatokat a földre, utána pedig kiengedték a farkasokat, amik meg olyanok voltak mint a kiskutyák. Veszekedtek meg harapdálták egymást egy darabig, aztán elosztották a kajájukat és ettek és ettttttttttttttttek és ettek. Attán vonyítottak egy sort, utána pedig bealudtak.xD.

Ezután volt valami dugjuk el a medvéknek a kaját cucc. Amiért kaptunk egy kitűzőt:D, szóval már csak azért is jelentkeztünk rá a kiscsajjal:D. Kicsit idijótán éreztem magam, miután kiderült, hogy az átlag életkor az köbö 8év..:D de hát mind1.:D..annyira nemm lógtam ki közülük a nagy magasságommal.:D. Attén utána eldugtuk a kajákat;) és kimentünk a mackólaból és kiengedték a medvéket, azoknak meg meg kellett találniuk a kaját.ojeeee..:Dde kaptam farkasos kitűzőtxD:D.

Macis kalandjaim után megnéztük itt is az ajándékboltot, meg volt valami kiállítás a macikról, amit ugyancsak meglestünk, attán elindultunk a parkba. 
Első hely, ahol megálltunk megint egy vízesés volt (Gibbon Falls), ott voltunk legalább 1 órát, mert a Lori testvére meg az unokatesója is fotográfus..szóval be kellett nekik lőni a legszebb, legjobb,leglegleg pillanatot.

De monnyuk biztos megérte, mert gondolom csináltak vagy ezer gyönyörű képet mindenről:). Ez után még láttunk pár vízesést, de nincs róla képem, mert már besokalltam és nem voltak szépek..sorry..:(.
Nagy nehezen elértünk abba a városba, ahova eredetileg is indultunk, elket nézni. Valami Mommuth nem tom mi a neve a városkának és teli, de tényleg teli volt elk-kel. Ott mászkáltak a házak között, meg az úton meg mindenhol. Aztán a sok buta ember meg vakuval fényképezte az állatokat..azok meg teljesen megkergültek és majdnem neki mentek ott a népségnek. jam meg volt olyan elk family, amelyik kiccsaládostul suhant át a zebránXD:D.. ők szabályt tisztelő polgárok(elkek) voltak:D...:)
A városkában kajoltunk is olyan 3körül, nagy élmény volt mert ugye mindenki hambi hambi..nekem meg a hátam közepe se kívánta szóval valami kis szendvicskével beértem:D. Aztán ott kaptam megint fagyit:). Az ugyancsak fini volt:).

Miután telitömtük a pocinkat továbbálltunk egy kapuhoz, ami köbö 2percre volt a várostól kocsival. AZon a kapunk nem tudom mit kellett volna nézni, nem volt valami nagy izgalom. De hát ők biztos láttak benne valami szépet:D. Én inkább fociedzést néztem:D, mert a kapu mellett volt valami középiskola szerű, focipályával és pont edzés volt:D;).
És még ezután sem ért véget a nap és még mindig nem mentünk vissza a szállásra, hanem elmentünk valami Hot Spring cucchoz, ami úgy néz ki, hogy 2 "folyó" folyik össze, az egyik az olyan folyó hideg, az a azért bele nem mennél, mert még a végén jégkocka leszel hideg, a másik pedig bele nem mennél, mert nem akarsz sült csirke lenni meleg..:) És van egy rész, ahol találkoznak és ahol nagyon nagyon jóóó a víz:) És, hát először nem akartunk belemenni, aztán belelógattuk a lábunkat és rájöttünk, hogy mégiscsak bele kéne valahogy menni..de hát hosszúgatyába?! Szóval nekivetkőztünk:D vis csak megszabadultunk a gatyától meg cipőtől aztán a Luke felső az pont jó hosszú volt, szóval tök jóó volt. Majd lesz erről a helyről képem, csak nem most, mert itt a nagynéni csinált képeket nekem már megtelt a kamom, meg hát én a vízbe voltam, addig a néni meg fényképezett mindenfelé ott a környékbe. Nam monnyuk tök jóó volt a vízbe, teljesen felkeltett.:) Utána már fel se tűnt, hogy kétmmillió év volt mire visszajutottunk a szállásra. És zummm.. be is aludtunk;)

3.nap (Szerda- Szept. 10.):
Ezen a napon is elég sok minden történt, de most nem olyan írni való, inkább képeket teszek majd fel.:) (nagyon nagyon hideg volt..)
Először elmentünk egy vízeséshez, ami nagyon szép volt, meg elvileg ha nem lett volna olyan borús az idő akkor szivárványnak kellett volna lennie a vízesés mellett, de nem volt:(. alíg voltunk ott 10perce és elkedzett szakadni valami havas-esős-jeges kedva.:S szóval mennünk is kellett vissza a kocsiba, mert majd megfagytunk.

Utána mentünk a Yellowstone-i Grand Canyon-hoz, ami valami meseszééééép volt:). Én ott szerelmes lettemxd:D. Ott már elállt az eső, csak fúúút a szél meg nagyon hideg volt, ezért ott se voltunk többet csak max 45percet és indultunk is vissza.

Gondoltuk majd hamarabb hazaérünk és bemegyünk a vársoba vagy csak pihenünk egy kicsit. Hát ez szinte majdnem sikerült...mert, ahogy elindultunk köbö meg is álltunk, mert egy bivaly csorda bepofátlankodott az útra és nem lehetett haladni, attán ott elkezdtünk képeket csinálni, mert hát uccse tudtunk mást, meg hát mikor látsz bivalyt iylen közelről. AZ egyik a kocsi ablakát nyalta, a másik meg meg volt bolondulva és majdnem nekiment a kocsinak..na ott volt a pöpetnyi halálfélelmem:S:D. Elindultunk..megálltunk...elindultunk..megálltunk..köbö ezt játszottuk 1-1,5órán keresztül..:D.

Nagy nehezen tovább jutottunk rajtuk, de már annyi idő volt, hogy gondolták jobb ha megállunk kajolni, szóval megálltunk Old Faithful-nál és ott kajoltunk. Én valami tök jóó nem tom mi a nevét ettem, saláta volt beletekerve valamibeXD:D na jó ezt most nem tom elmagyarázni..késő van már hozzá..:D A lényeg, hogy jól laktam. Kaja után megnéztük a gejzír cuccost, attán megint bementünk 2 ajándékboltba és visszamentünk a szállásra:).:).
MÁÁÁÁÁRRAAA ENNYIII VOLTAM, MERT CSÖRÖG A PIIZSIII...HNAP SULII..ÉS MÁR NAGYON ESTE VAN:) PUSSZAAAANCS(L)

Uhh..bocsi..már régen nem írtam:(!!:( Na de most bepótolom;)
4.nap (Csütörtök-szept. 11.):
A legfurcsább az egész napba talán az volt, hogy teljesen tabu itt a szept. 11., sehol semmi nem volt róla. Egy szót se hallottam róla egész nap.
Ez egy kicsit uncsi nap volt szerintem. Elmentünk valami vízeséshez, ami szép volt, de hát már láttam annyit,  mint állat. És igazából a kocsiba, meg már minden bajom volt, mert 5en voltunk a kocsiba meg ezer cucc, és már meg akartam halni annyi össze voltam nyomorítva. Aztán utána maratoni autózást tartottunk a világ végére, hogy lássunk farkas meg medvét, amit aztán nem is láttunk semmilyen állatot.
Elmentünk valami helyre, ahol hegyet lehetett mászni, ott mászkálunk a kiscsajjal, meg ott is volt valami szuvenyír bolt meg ilyenek, de nem volt valami nagy program. Attán vissza is indultunk a szállásra, ahol magkajoltunk aztán lefeküdtünk aludni, mert mindenki nagyon álmos volt.:D.


5. nap (Péntek-Szept. 12.):
Ez egy pihenjük ki az elmúlt napokat nap volt, és addig aludhattam ameddig akartam. Ráadásul végre működött a net is szóval nagyjából egész nap a net előtt ültem.:). Akkor kezdtem el írni a blogot, meg beszélgettem mindenkivel. Délben elmentünk valami mexicói étterembe, ahol taliztam egy horvát pincérrel, aki megállapította, hogy Magyarország közelebb van Hortvátországhoz, mint Oroszoországhoz.xd:D.És köbö annyi volt az egész napom:DJam meg még este összepakoltam a cuccaimat (mert hallottam, hogy bezsélik, hogy holnap elindulunk haza)..azt monnyuk másnap reggel közölték csak velem, hogy tényleg így is lesz..(jó, hogy kommunikálnak velem, nem?!)nocomment..:S:D

6.nap (Szombat-Szept. 13.):
Elindultunk hazafelé. Átmentünk a Yellowstone melletti parkba, aminek 5letem sincs mi a neve, de hát biztos jó hely:D. Ott láttam egy prérifarkast (de nem volt vele a biibbiiibb), meg egy igazi farkast, nemketrecen keresztül:D. Csak egy icipicit messze volt. Attán utána mászkáltunk ott a parkban, és kitalálták, hogy megalszunk DuBois-ba és utána másnap haza is megyünk. Először, amikor  mondták, hogy döbojszba alszunk, mondom MIVAN?KIBE ALSZUNK!?:D
Aztán odaértünk a városkába, közbe a kiscsaj rámborította a sprite-jét, szóval majdnem kinyírtam. Aztán egy tök helyen voltunk.:). Nagyon szép házikóba. Aztán elmentünk kajolni, valami nagyon kisvárosi étkezdébe. Ettem rántotthusit. Nyammii.. Aztán az este az nagyon durva volt. ELgázosítottak, ez most így bután hangzik, de nagyon durva volt. Már majdnem megfulladtam. Aztán nagy nehezen elaludtam. Akkor meg a kiscsaj elkezdett rugdosni, ordítozni, meg ellopta a takarómat és egész éjszaka fentvoltam. Szóval másnap egész úton aludtam:D.

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lillusbocus.blog.hu/api/trackback/id/tr96659613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izi&Bali 2008.09.14. 20:55:05

Szijjjóóó.. Tök jók a képek .. Csak még lusták voltunk elolvasni hogy mit irtál, de majd rávesszük magunkat ... Köszike h csinátá ijjet is igy jobb... xD Azé láccik h a bali fogalmazott.. xD Majd rakjá fe még képet baszki .. Kajak má lehet emg se ismernélek .. Meg Izi se mer ő vak .. :S :( A Bali meg düddő! .. :$ Nah megyünk borér.. Szijjóóó .. Majd irunk normálisat is .. BYez! Izi &Bali Ps...259...ILU ;)

LillusBocus 2008.09.15. 05:53:06

a ... a normális?:D:D

brequlovebrilu 2008.09.15. 13:51:01

wííí taliztál magyarokkal?^^ Lilla kincsem aug hónapban küldtem neked kb. 4-5. smst és 12 ezer lett a számlám..most szeptemberben tartunk kb 40nél,szal ingyen dolgozok szinte a mekiben,mert minden megy a TELEFON SZÁMLÁRAA bahh:D lefképeztem a tábláinkat rajzon mert találtam párat^^és izé
írtam neked rá ien üziket..:Dminden rajzon fogok rá írni:$ szeretlek nagyon!!!(ui:van 2 hófehérkés polooom meg boszis,meg tök jó ballonkabiim^^ xD)) és most nagyon szerelmes vok^^meg maradok is:D szeretlek Brílu!!!

FuFi 2008.09.15. 15:52:25

véééégre írsz magadról Lill(L)
Megkaptad már végre a levelemet???:D
pussszancs

Izi&Bali 2008.09.15. 16:20:25

Hát most csak én vok Izi :) Rem. ma megkaptad az smsem, amit írtam... Nem épp a ...-t gondoltam normálisnak, de hát Bali volt :D Nah már elolvastam :) De én ezeket már tudtaaaam :D *büszke*...most épp meg vok halva,így törifakt után..kááávéééé! :) Pussszzaancs!!! Írj mailt!;) p.s. 258..ILU!

Komáromiak:) 2008.09.15. 19:56:41

Szia Lill^^
regisztráltam hogy írhassak neked a messzi távolba^^
Örülök hogy hallgattál ránk, és végre csináltál blogot [: nem is akármilyet! :D frankón összehoztad^^ tetszik nagyon.
és a Harley Davidsonos fazonok^^áhh:D
pussz

LillusBocus 2008.09.16. 05:50:46

Szio Kri,
kösszike;):D
Hát igen nagyon komolyak:D..monnyuk ott nekem is volt egy fejem..:)
most folytatom, h legyen még mit olvasnotok:D rosszabb leszek mint egy kötelező..xD:Dehhez még olvasónaplót se találtok;):D
Nórikáról tud valaki valamit?:(
Pussz

Izi&Bali 2008.09.16. 15:33:00

Hát én még 7végén beszéltem vele. ELŐSZÖÖR!! Csoda, mi? :) Annyit mondott h tájfun van, ömlik az eső és fúj a szél. Meg h rohadt sokat tanul.. azt sztem nagyon mást nem... pusszzziiii

LillusBocus 2008.09.16. 23:40:04

ezt így mind?:D:S
hm..:S én nem beszéltem vele aug 3. óta...:S:(

Krinyus 2008.09.18. 19:16:23

Lillus a nap hőse mert túlélte a us törit,ugyi Babóóóm :)? amúgy gyönyörűek a képek:)
Nórikának én általában irok mikor bejelentkezik msnre ő az esetek 5%ban ir vissza...:S kb kétszer bezséltem vele. ILU puszii

LillusBocus 2008.09.19. 00:26:56

még mindig több, mint amit én:D:D
igen túléltem:)
puuszilu
süti beállítások módosítása