HTML

Rövid helyzetjelentés a messzitávolból:)

Lillus rövid-tömör kis beszámolója Amerikáról és a cserediákságról.:)

Friss topikok

  • abelardo: Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)! Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!! Tetszik a blogod!!!! ... (2008.11.28. 17:40) 2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)
  • LillusBocus: nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a hét... (2008.09.28. 04:26) Spirit Week ;)
  • LillusBocus: még mindig több, mint amit én:D:D igen túléltem:) puuszilu (2008.09.19. 00:26) MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Linkblog

2008.10.14. 02:54 LillusBocus

2008.10.06-10.12. ;)

És még mindig nem szabadultok tőlem;)
Szijasztok,
Bocsi, hogy mostanában tényleg ilyen keveset írtam, de probálom utolérni magam. 
Meg így legalább tuti, hogy csak a fontos dolgokat írom le:D.
Múlthéten csak szerdáig volt sulim, mert csütörtökön valami tesztet kellett volna írni. Amit nekem nem kellett, mert cserediják vagyok. Egyébként ez valami kompetencia teszt, de ez sem olyan mint otthon, mert aki valamelyik szinten megbukik, annak újra kell csinálnia következő évbe. és ha 12.be se nem sikerül akkor nem kap érettségit meg nem tud semmit se kezdeni az életével..köböö..
Tényleg 5letem se nincs mit csináltam a hét elején.
szóval írom a szünet részét:


Csütörtökön: aludtam, végre, már nagyon álmos voltam, aztán punnyadtam, meg beszélgettem otthoni lényekkel. Délután elmentem a suliba röpimeccsre képeket csinálni, voltam bent köbö 2percet, vagy még annyit sem.:D. Aztán utána alcsiztam.

Péntek: meg volt beszélve, hog délután találkozunk valamikor Jeanettel, Jamessel, (meg nem tom, hog ki a fene hívta,de..) Aliciaval. Aztán a nő beközölte, hogy előtte menjünk el valami pumpkin földre (sötőtök föld), ott mindenki kapott egy ingyen sütőtököt nagy élmén volt. na mind1 köbö ott voltunk 9-12ig. aztán visszaindultunk a városba, megálltunk az egyik Halloween jelmez boltba, ahol minden olyan drága volt, hogy inkább nem vettem semmit...még mindig nem tom  minek fogok öltözni:D.
Utána 3körülre odavitt a talihelyre, ahol késtek egy kicsit. Alicia ért oda először. Jajj de hogy felhúzta ő is meg a nő is az agyam. A nő azért mert ő meg a pasi közölte velem h 6ig maradhatok..mondom MIVAN?!:D. Az Alicia meg azért mert gyökszi.
Aztán vártuk Jamest meg Jeanettet addig elmentünk fagyiztóba, ahhh milyen finom fagyit ettem. Ittenem:)). Nem tom itt mit csinálnak a fagyival, de valami  kegyetlen finom:):)).
Aztán megjöttek többiek ők is ettek fagyit, akkor kicsit sétálgattunk downtownba, aztán kitalálták, hogy menjünk át oldtownba. Mi lazán elkezdtünk sétálni, utána mindenki hősnek nézet minket, hogy ennyit sétáltunk. Igazából nem volt vészes, sztem max 30perc csak kegyetlen lábkikészítős talajon. Már a végére tőből akart leszakadni a lábam. Aztán ott felhívtam a nőt, hogy had maradjak tovább, mert most már nem downtownba vunk. aztán aszonta ok fél8. ÓÓÓ mondom SZUPIII:)). Aztán ott butultunk, egy tolókocsis emberke hozzánk szegődött és körbemutogatta a fél városrész. Meg már éhesek voltunk és mutatott helyet, hogy hol tánk olcsón enni. Aztán ott meg is kajáltunk:). Nagyon komoly volt. Jól bekajaltunk 4en a 1,5 személynyi kajából. Nem tom ki tud itt egy adagot megenni egy maga..köbö a törökbe nincs ennyi kaja 1 adagba...::D:D Attán utána még boltoztunk meg ilyesmik, meg bementünk egy csokiboltba, ahol ettem karamellás almát..az de finom:))))..ahh...:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lillusbocus.blog.hu/api/trackback/id/tr28712726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása