HTML

Rövid helyzetjelentés a messzitávolból:)

Lillus rövid-tömör kis beszámolója Amerikáról és a cserediákságról.:)

Friss topikok

  • abelardo: Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)! Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!! Tetszik a blogod!!!! ... (2008.11.28. 17:40) 2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)
  • LillusBocus: nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a hét... (2008.09.28. 04:26) Spirit Week ;)
  • LillusBocus: még mindig több, mint amit én:D:D igen túléltem:) puuszilu (2008.09.19. 00:26) MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Linkblog

2008.10.22. 05:58 LillusBocus

2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)

"Nem érdekel mi történik ez az én hetem lesz és kééész"
...köbö így álltam ehhez a héthez még vasárnap este...
Hétfő: majdnem jóól sikerült a tervem, csask reggel úgy ébredtem, hogy köbö minden porcikám, ki akart esni, fájt a fejem, hasam és elégvalószínű, hogy lázam volt, mert 45 takaró alatt is fásztam..gondoltam, hát jólvan másszunk ki az ágyból hátha jobb lesz. KImásztam és az a tipikus elsötétedik minden és megszédülsz egy kicsit nagyon állapotom volt. Aztán úgy döntöttem inkább felkeltem a nőt és megkérdezem, hogy maradhatok e ma itthon. Aztán itthon maradtam. Az egésznapból annyi rémlik, hogy aludtam, feküdtem, forgolódtam, unditeján és ízetlenkekszen éltem jam meg olvastam... ENnyit a tökéltes LillahétrőlxD:D. Aztán este kaptam valami gyógyszert, hogy tudjak jobban aludni.
Kedd: este elfelejtettem beállítani az órámat, szóval esléyem se volt, hogy menjek suliba. Nem mintha olyan állapotba lettem volna, mint aki suliba akar/tud menni. Egész nap punnyadtam, de már sokkal jobban voltam. Tudtam valamivel többet enni és ma már kimásztam az ágyból. de a napnak végreee eljött a LillaPillanata is:D:D Megkaptam a csomagot otthonróól:D. éN olyan boldog voltam!!:))) a kedvem köbö 100000re szökött fel:D.
Wííííííííííííííííííííííí:)))!!! Biztos nem néztek hülyének, hogy egész addig teljes zombi voltam, aztán így nyitom, ki a csomagot már a csomagra rá van írva h Bocsi lemaradtam:Krinyu..
aztán bontom ki látok valami kéket meg valmai csíkosat:D. Húzom ki a levélből akkor kiesik a kékbőől minden. a kék egy cunciimóókuus BoCóÓó-s felsőőő voolt:D annyiraa édeeess:))) a csíkos BoCóÓó-s láábtyűű:D:D. kaptam még BoCi csokiiiiiit:)) ééss a 2.legjobb Kakasooooss nyalóókáááát:D:D:D. De a legjobban az üdvözlőlapnak örültem:).(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Szerda:
Back 2 Skúúúúl. Tiszta komoly volt mindeki a nyakamba ugrott, hogy végre meggyógyultam..mintha köbö 4hétig a MArson lettem volna:d ...(vagy lehet ott voltam?XD)
Fotócuccon előhívtuk a leckénket, egyik gyerek segített, mert lemaradtam a hétfői anyagról és azt se tudtam, hogy eszik vagy isszák a gépetxD:D. De tööök jóóó volt:)
AZtán utána nem nagyon volt semmi izgii suliba. Délután voltam fodrászkodniXD:D. a Nő valami gyerekfodrászhoz jár vágatni a haját és engem is oda vitt és ameddig vágta a hajam addig nézhettem verdákatXD:D Na most ezéééért ez a nem mind1!!xD:D
AZtáááááán este elmentünk bóóóótbaaaaaa:D és vettem costumet halloweenra:) Kalóózóós szoknyááás teccettőősXD:D madj eccet csinálok róla képet:))

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lillusbocus.blog.hu/api/trackback/id/tr95725795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izi&Bali 2008.10.22. 20:30:27

Ahh, remélem azért az ajándék meggyógyít!! :) (L) Ps.220!

Krinyus 2008.10.22. 20:32:51

én is én is :)(L) és utólag is bocsi az utólagos aláírásért,de hát jobb később mint soha... :D és így olyan extra lett kivülről a boríték :D

LillusBocus 2008.10.24. 03:16:40

Nagyooon kooomooolly lett krinyu nyugiii:D:)) Igen meggyógyított:))
Szeretlek titeket:)))(L)
ps.:219;)

abelardo 2008.11.28. 17:40:17

Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)!

Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!!
Tetszik a blogod!!!!

Pusssz, Juli+Jani
süti beállítások módosítása