HTML

Rövid helyzetjelentés a messzitávolból:)

Lillus rövid-tömör kis beszámolója Amerikáról és a cserediákságról.:)

Friss topikok

  • abelardo: Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)! Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!! Tetszik a blogod!!!! ... (2008.11.28. 17:40) 2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)
  • LillusBocus: nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a hét... (2008.09.28. 04:26) Spirit Week ;)
  • LillusBocus: még mindig több, mint amit én:D:D igen túléltem:) puuszilu (2008.09.19. 00:26) MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Linkblog

2008.10.06. 01:15 LillusBocus

2008.09.29-10.05 ;)

Szijasztok:)
Bocsi, asszem egy kicsit elfelejtettem írni a héten, nem nagyon volt időm. Nagyon sok minden történt, próbálom rövidebben összeszedni. nem tom mennyire fog menni:)
Hétfő (09.29.08.):
Már ellég rég volt:D, nem tudom igazából, hogy kezdődött a nap vagy ilyenek. Az tudom, hogy rövidített órák voltak, mert aznap volt a szavazás.
Fotocuccoson ki kellett venni a camerából a filmet és áttenni egy fekete hengerbe, meg irkálni valamit és utána vége is volt.
Anatomyn a testről tanultunk valamit, amit nem tartottam túl izgalmasnak és majdnem bealdutam.
Nővérkés cuccoson olvastam és olvastam(sztem).
aztán volt a választásos cuccos, mármint még nem ott kellett szavazni, hanem olyasmi programot csináltak mint a gólyák szoktak avatés előtt.:D csak kicsit jobbat:D. kicsit nagyon jobbat. ez az év az 50. évfordulója a sulinak és most minden animációs cuccosokkal lett hirdetve. pölö ezek az "előadások" walt disney, WB, frédibéni, nickelodeon, meg ilyenekből lettek csinálva. Nagyon jól meg volt szervezve. Ezek után a 4. órában volt a szavazás, ahol 3csajra meg 3 pasira kellett szavazni.


Kedd (09.30.08):
Első nap amikor nem untam a töri órát, mert nem volt normális óránk, csak beszélgethettünk meg ilyenek. aztán elkezdtünk kártyázni, meg ilyenek:D. Viccig volt és nem kellett a civil warról hallgatni az unalmasnál is unalmasabb történeteket.
Bocsika van egy kis filmszakadásom..:S Már nagyon régen írtam ma 13. és már nagyon nem tudom, mi volt akkor:D.
Na szóval csak a lényeget írom le ennek a hétnek.

Péntek (10.03.08):
Péntek este volt a Homecoming Game = Amcsifocimeccs, csak közbe valamelyik szünetbe felvonultak a jelöltek meg akik nyertek meg ilyenek. A meccs biztos nagyon szuper volt, mert valami iszonyatsokkal nyertünk(mármint nekem soknak tűnt xd:D) 28-7 vagy 35-7. Aki ért az amcsifocihoz az közölheti velem, hogy ez sok e vagy nem.:S.
Nam egyébként nagyon sok lökött emberke volt ott. Köbö mint a filmekbe ki voltak festve az emberek hasuk, hátuk, fejük, mindenük. ott ordítoztunk meg sztem még valami petárda szerűt is bedobott oda valaki (akit utána elvitt a rendőrbácsi/néni)
Aztán meccs után jött értünk Jim és addig könyörögtünk neki ameddig el nem vitt minket kajálni (Alicia, Jeanette, én). Hát kajáldád alíg talált már olyat ahova be is tudtunk ülni. Köbö a 1000. meki volt csak nyitva ott is csak mi voltunk vendégek xD:D.
Azttán hazajöttem, bealudtam.


Szombat (10.04.08):

Na most komolyan mennyi esély volt arra, hogy aznap akarjon a nő nagytakarítást csinálni amelyik nap a hopmecoming dance van. Amire ugye el kéne készülni meg kellett még rá 1-2 cuccot vennem meg ilyenek. Erre a jótét lélek nő 11körül beközli, hogy nagytakarítás..óó mondom ez királyos lesz (hozzá kell tennem mióta itt vagyok ők még nem takarították a szobájukat..). Köbö fél2re kitakarítottunk, utána még el kellett menni boltba meg ideoda. 4-fél5körül kezdtem el készülődni, ami legalább 2 órás. És közbe még valamit kellett segítenem szóval a hajam az olyan félig se volt kész még negyed7re. Akkor jött Alicia, hogy megyünk mondom hehe én így?! sehova XD:d aztán várt egy kicsit (kapott érte jutalomfalatot(pizzát)-->mint a kutyusok).
Aztán  nagy nehezen elindultunk, köbö 6:45re ott is voltunk akkor bementünk lepakoltunk, meg vártuk a többieket. Olyan 7:30ra lett már normális tömeg. Köbö az egész táncparkett tele volt.:D Aztán senki nem akart táncolni, mindenki csak punnyadt és már nagyon uncsi volt, akkor jött meg a norvég cserediják csaj. Na vele nagyot butultunk. Elkezdtünk táncolni olyan 8körül és 8:02kor rájöttünk, hogy igazából senki se ismer minket..mármint az egy dolog h jaaaajj szia helobellooo:D de hát ugy igazából sötét is volt, mindenki el volt foglalva azzal, hogy táncol szóval uccse fognak emlékezni xD:d elkezdtünk idijotán táncolni, mi nagyon elszórakoztunk magunkon szóval sztem jóó volt.:D.
De a legjobb része a táncnak a tömegtáncok voltak. Amikor megy a zene és mondja na most kettőt lépj erre dombancs stbstb. ugye 1-2 ember ismerte már ezeket a számokat és az ott nagyon nyomta. a többiek(beleértve minket is) meg az elején léptek mindenfelé xD:D Nagyon viccig volt. mindenki volt mindenki lábán meg lököttük egymást ne erre másik balra ne ide bumm puff, hupszxD:D. Aztán 1 lassú tánci volt aztán ott is csak butultunk szóval nagyon jóóó volt sztem.
11ig tartott az egész, utána hazajöttem és bealdutam, mert úgy volt, hogy vasárnap hajnalba megyünk a ballon festivalra. De nem mentünk.
Vasárnap biztos  nagyon izgalmas volt, mert már nem emléxem rá:D



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lillusbocus.blog.hu/api/trackback/id/tr24698179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása