HTML

Rövid helyzetjelentés a messzitávolból:)

Lillus rövid-tömör kis beszámolója Amerikáról és a cserediákságról.:)

Friss topikok

  • abelardo: Arany Lilla-berek...(nádak, erek?)! Öröm nékünk, hogy gyógyult vagy!!! Tetszik a blogod!!!! ... (2008.11.28. 17:40) 2008.10.20-10.26. ;) (Utolsó hetem 16ként:D)
  • LillusBocus: nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a hét... (2008.09.28. 04:26) Spirit Week ;)
  • LillusBocus: még mindig több, mint amit én:D:D igen túléltem:) puuszilu (2008.09.19. 00:26) MaciLaci&Bubu-Lakos Kalandok..:)

Linkblog

2008.09.21. 00:15 LillusBocus

Spirit Week ;)

--> 2008.szept.22-26.
Sziasztok! 
Nam újra itt:). Ez a hét "spirit week", ami köbö annyit jelent, mint a kampányhét otthon, csak egy kicsit nagyobb felhajtással:). Először is minden nap más stílus. Hétfő volt a kék nap:
Mindenkinek kék valamit kellett viselnie (ez úgy majdnem mindenkinek sikerült is).Én keményen jókais kék pólóba nyomtam egész nap:D. nagyon büszke voltam magamra:D ilyen senkinek Sinnncss bibibibiiiii (itt).
Ma volt a mez nap:
Valami mezszerűt kellett felvenni, én kaptam az Aliciától egy BULLS-s mezt, nagyon szépen néztem ki benne mert még hálóingnek is hoszzú lett volnaxD:D.Szóval igen.:D Biztos volt egy fejem:D De nem lényeg, majdnem mindenki érdekesen nézett ki ezekbe a szerkókbe.
Holnap fordított nap lesz, ami igazából nem tudom mit jelent, szóval, ha van valami 5letetek csak írjátok meg kommentárba:D. Volt aki azt mondta, h kifordítja a ruháját, volt aki azt mondta, hogy aki eddig rocker volt az most rapper lesz vagy aki barbie az most nagyon laza vagy valami ilyesmi:D. Nekem nem sok 5letem van. Majd talán megálmodom.
Csütörtök: Crazy day:):D Ezt már várom.:D Azt már tudom, hogy arra muszi lesz valami oltári nagy butaságot kitalálnom:D. Itt úgyse fog rá a kutya se emlékezni, hogy ki mit csinált:D.
Pénteket még nem tudom, vis elfelejtettem, majd holnap meglesem.
Egyébként meg olyanokat csinálnak, hogy tortaevő verseny meg vízpakoló meg ilyen tipikus idijotaságok, tegnap valami hatalmas táncot nyomtak le:D Én majd meghaltam a röhögéstől:D. Ma nem tom mit csintak ebédidőbe, mert sajnos valami szenzációs tesztet kellett írnom anatomyn:S. Majd holnap csinok képeket róluk:) És teszem is fel őket:D.

Jujj képzeljétek, tegnap fel kellett mennem beszélni az egyik irodásnőcivel, aki így irányítgatja a cserediákokat és mondta, hogy elvileg minden cserediák "ballaghat" majd a 12.esekkel, szóval lehet h nekem is lesz olyan dobálni való sapimxD:D meg pedóköpenyem:D:D..wííííííííííííí...úgy örültem amikor mondta:D ez mekkora jó már?!:D 2 év alatt 2szer ballagok majd:D..:D(remélem)

Egyébként asszem most kezdem azt érezni, amit elvileg az elején kellett volna, hogy befogadtak, meg hogy mostmár normin beszélgetnek velem is:). Úgy múlt hét vége felé kezdődött és ez nagyon jóó most így, remélem így is marad:D. Na mondjuk ebbe a 4-5napba egyre több idijota kérdést kaptam a legjobban az tetszett:
-"Hééj, te honnan jöttél, hallom van valami akcentusod?!"
-"Magyarországról"
- "Igen?!, az melyik államban itt Amerikába?? (meg mondott valami amerikai vársot, hogy ehhez közel van?!)"
- "ő..izééé neem..tudod az Európába van..:D"
-"Miért te európai vagy?:D, észre se vettem eddig, az akcentusod, jah nekem is van ám , mert én meg Californiai vagyok"
- Ikszdéééééé:D:D
Ezért ez a nem mindegyxD:D.

Azért ezek még mindíg tudnak meglepetést okozni nekem..:D
Na most megyek kell egy kicsit tanulnom a fülrőlxD:D. Majd sztem még nekem estébb írok.
Addig is pusszii mindenkinek(L):)

Na megint itt, igen nehéz tőlem megszabadulni;).
Meguntam az anatomyt, túl sok ez így most. Nem akarok többet olvasni arról, hogy hogy keletkezik a fülzsír:S Most kajáltam, nem éppen a legjobb étvágygerjesztő:D.
Nam még vannak ilyen kis apró különbségek az itteniek és az otthoniak között.. monnyuk nem tom ti mikor tartottatok utoljára vmelyik szünetbe is  pasivadászatot..ilyen szinten:D. Kitalálták h nekik most pasi kell, elkezdtek körbejárkálni a suliba és kérdezgetni az embereket, hogy te akarsz a pasim lenni?! de ezt full komolyan:D. Tök mind1 volt, hogy van e a gyereknek csaja vagy hogy még a nevét se tudja, vagy hogy egyáltalán hogy néz ki (sztem) csak neki pasi kell és kész:D. Sztem ez akkora gyökérség:D már nem azért:D. volt egy gyerek aki 5percig köpni nyelni nem tudott amikor megkérdezték tőle a Jeanette, hogy akar e az Aliciaval összejönnixD:D szerencsétlent úgy sajnáltam.:S:S:D (ez volt tegnap) ma meg megkérdezték fordítva:D hehe ..kezdem télleg sajnálni szerencsétlen:D. Egyébként a gyerek nálam is kisebb 1 fejjel legalább, szóval náluk meg 2vel:D viccig. köbö mintha az anyukája lenne:D. No mind1:D.

Ma volt valami szenzációs angol szintfelmérős tesztem, ami 2 egész kérdésből állt:D. Elvileg holnap még lesz valami folytatás, kiváncsi vagyok:D.
Na mostmár tényleg megyek aludni.
Pusszancs;)
Álmodjatok székeket;)
(L)


Na hálliihóóóóóó mindenkinek:)
Ma már csüti délután van. Tegnap nem nagyon volt időm írni. A nap legfontosabb híre ma este 8:00-kor Grey's Anatomy New Season 1.-2. Episode!!!:)))(L)(L)
Egyébként meg vagyok:D. Ez a hét nagyon komoly:D. Nekem nagyon tetszik:). Nem tom mennyire lennének rá vevők otthon, hogy lökött ruhákba járjanak 1 hétig, de itt van egy két ember aki nagyon vadállat:D.
Tegnap volt a fordított nap, de nem csintam semmi xtrát nem volt valami sok 5letem, meg rucim se hozzá. volt egy két nagyon vicces figura tegnap. Egyik csávó, akinek ilyen 20-25 cm-s haja van feltette kétcopfba a haját és felvett egy pompom lány ruhát...xD:D. Egy csaj meg talpig amerikai focis felszerelésbe, egész nap 40fokba.. jó lehetett:D:D. Ők voltak a legviccesebbek, de még volt jó pár srác aki csajnak öltözött, volt aki mellel is rendelkezet:D meg se lehetett róluk mondani, hogy csak csúnya lányok, vagy pasikxD:D.
Tegnap volt a folytatása a tesztnek, most valamit írkálnom kellett, meg szöveget érteni meg ilyenek.
Egyébként más izgi annyi történt tegnap, hogy végre megkaptam a csomagot, amit anyuék küldtek nekem, köbö 1 hónapja. A buta postán rosszul írták át a címet és azért nem tudták kézbesíteni:\

Ma Crazy Day volt:). Ez volt a legjobb:D. Lehet, hogy csak azért, mert egész napi hyperaktív voltam, de nem hiszem.:D Szépen be voltam öltözve:D, meg a sulinak a nagy része. Mindenféle cuccokat felvettek, volt aki bugyi a gatyafelé, melltartó a háromréteg ruha felé, meg minden féle butaság:D. Nincs róluk képem, mert ők csak úgy mászkáltak mindenfelé, én meg nem jártam mindenhol fényképezőgéppel, de majd szerzek képeket. Valaki csak csinált:D. Na itt van 3 képecske: 1 Aliciáról, 1 Shayről, 1 rólam:D. Shay az egyik királynő jelölt:D. Nagyon lökött csak, de hihetetlen jófej.:D.:
Na hát igen, most mondjátok, hogy nem voltunk szépek... a hajam nem teljesen ilyen volt, csak már nagyon meleg volt a buszon és szétszedtem:(:(.
Egyébként a suliba nem volt semmi xtra ma, sztem. Mindenki megdícsérte az új hajam.xD. Meg a bocós kesztyűm, meg stagecrafton segítettem Shaynek kampányfeliratokat csinálni, az van a sálamon is Vote -4- Shay:) +magyar zászlóó:)). Nagyából ez történt velem ma, ha eszembe jut még valami majd írom. Most várom, hogy 8 óra legyen:D. és Full egyedül vagyok itt, mert a nő-->egyetem, pasi-->elment világgá, kiscsaj-->szomszédol.:D
Pusszaancs:)

Heeey,
Megint itt v
agyok;). A pénteki napom kimondottan hosszúra sikeredett.
Reggel majdnem lekéstem a buszt, mert azon szenvedtem, hogy tudok e találni valmait, ami kedvenc mesefigurámra hasonlít. Aztán megvitattam magammal, hogy nem. Szóval csak felvettem egy snoopy-s pólót (mást nem találtam mesefigurásat:S). Aztán szép lassan, megfontoltan elindultam a buszmegállóba. Ami olyan jól sikerült, hogy a busszal nagyjából egyszerre értünk oda. Már ott volt Alicia, aki valami nem tom milyen kapitány női alakjába öltözött, a legszembetűnőbb talán a karja volt, mivel ez a kapitány izé bizéjoseee robotkarú, ezért ezüstpapírral betekerte a kezét. Hogy is modjam.. Érdekes volt..mindenesetre..:D Asszem van róla képem, mindjárt meglesem aztán teszek fel ha van. Na mind1. Aztán suli felé a buszon megvitattam vele, hogy hát mennyire fog megsülni a karja a fóliába...a végén arra jutottunk, hogy lesz hol megsütni a tojástxD. Na mind1. Suliba sokan nem öltöztek be, de volt egy két nagyon cuncc. (jam, ha eddig nem jöttetek volna rá, akkor kedvenc Mese/Anime figura nap volt). Egyik csaj tinininja teknős volt, a másik robot. Volt aki csak pólót vett fel mesefigurásat,(mint én). Volt egy tök jóóó spongys, meg meg BLÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚs:D:D.
Photographyn: Annyi volt a feladatunk, hogy ki kellett mennünk az udvarba és valamit keresni, ami H I J K L M N -re hasonlít. És aki hamarabb megtalálja ezeket az nyer. Nekünk egy kicsi problémánk volt az M-mel szóval csak 2.ok lettünk:(:(.
Anatomyn: Fülzsír doga;). Nagy élmény volt.
Nővérkéssegídős cuccosmuccoson: Kaptam egy bazinagy stóc mappát,(de komolyan mondom, hogy kegyetlen sokat), felcimkézve, és le kellett kaparnom róla a címkéket. Hát nem is tudom mi a megfelelő szó rá... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ....talán ezzel mindent elmondtam. Azóta nem érzem a körmeimet, és azt álmodom, hogy üldöznek a cimkék:D. Na de a lényeg nem ez volt, hanem, hogy bejött egy gyerek a nővérkéhez és sírt,mint állat. Aztán nagy nehezen kinyögte, hogy az egész élete egy rémálmom. Na jó ezt kifejtette kb. 15 perc alatt, de azt most, ha nem baj nem írom le. Nam szegényt úgy sajnáltam:S. Még soha nem láttam senkit se ennyire sírni, főképp nem vad idegeneknek.
Kajaszünet: sztem összevissza mászkáltunk Jeanettel, meg aztán még jött velünk pár ember, jam meg az egyik csávó behozta a kis csiivaváját suliba, az egész kutya bőven elfért egy kapucniba:D nagyon édii volt:)).
Évkönyv: megvettem az évkönyvet. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D. Utána meg évkönyveket pakoltunk 4-5en. Attán bent maradtam suliba, mert oda jött értem Lori+Christina. Aztán elmentünk Christináékhoz, akik valami marha gazdagok, és olyan házuk van, azokkal a tipikus amerikai filmbeli gazdag tini szobákkal. De a csaj nem olyan ki ha én nem típus. Tiszta aranyos volt, kérdezgetett dolgokat, hogy mi nincs Mo.-n, ami itt van meg, minden félét. Ott elvoltam, de el kellett jönnünk fél6kor, mert mentem este ott alvós buliba a többi cserediákkal. De ezt majd a cserediákok részbe írom le, mert ennek már semmi köze nincs a spirit cuccoshoz:D:D
Nam ITT ennyi voltam;)
Puusziii;) Remélem azért annyira nem volt unalmas..ha máson nem legalább a képeken jót nevetetek:D:D.
XoXo: Lillus

 

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lillusbocus.blog.hu/api/trackback/id/tr26673646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izi&Bali 2008.09.22. 18:00:19

Hát ezt az elmúlt 1,5 hónapot nagyon ügyesen sikerült összepréselned 20 mondatba!! ügyiii!! :D De mi ez a kék pólós nap??(sms) Ezt nem vágom :$ Puccaaa ps. 251..ILU(L)

FuFi 2008.09.23. 16:18:15

Hé te gossip girl...XD nagyon buták ott kinn. te már vmi géniusznak számítasz,nem?:D írjál,írjál még sokat!!! XoXo

LillusBocus 2008.09.24. 02:42:50

hehe..na most leírom a kék polós cuccost:D. hát kitudja:D

Izi&Bali 2008.09.24. 13:11:04

Jújjj ez tööök jóóó!!! Remek ötletek a mi diákhetünkre!! jóvan jóvan Lill, mesélj csak :D És gyűjteni a szponzorokat xD Pussziii ( Ps 249 ILU/IL
MU)

Krinyus 2008.09.24. 16:04:07

atyaééég:Dhalli ezek nagyon durvák:)de a suli tök laza lehet egy ilyen héten :) forditott nap mondjuk amikor alsónacit húzol a fejedre? :D vagy miiii :D ILU Babóóm(L)Puszii jah Izi te Albucuccból vársz szponzorokat?:D

Izi&Bali 2008.09.24. 18:36:12

Persze, vagy a bugyi a gatyán kívül, a melltartó meg a póló felett, és mindez kifordítva! :D Menőőőőő!!! Há még jó h Albububól várom a szponzorokat, hát honnan máshonnan? :) Mi nem aprózzuk el :D

Krinyus 2008.09.24. 22:32:50

igen.ahogy Izi mondja,de még ez is megcifrázva úgy h a gatya vmilyen úton módon felülre kerül a póló meg alulra. Lillus, feladat adva :D Oldd meg ;). várjuk a képeket!!:D:)

LillusBocus 2008.09.24. 23:50:21

háátt ez kimaradt az életemből. simán lilla voltam:D. de volt egy srác aki lazán pompom lány volt:D annyira komoly:D:D

Izi&Bali 2008.09.25. 11:12:03

Remélem csináltál képeket!:D

LillusBocus 2008.09.25. 23:49:41

Hát nem sokat de a lényeg meg van örökítve:D

Izi&Bali 2008.09.26. 13:27:55

Ahhh!! Állaaaaaaat!! Nagggyooon komoooly!!!! Szépek vtok!:) Az a hajad miből van? Dejóóó h nálatok olyan meleg van!! :L Küldhetnél ide is egy kicsit belőle!! :) puxx

FuFi 2008.09.27. 18:38:14

Jajjj ez nagyon jó Brillu!!! Ilyenek nálunk miért nincsenek??? na de mind1. Ja képz megnyertünk egy gazdasági versenyt amit az egyetem rendezett és ingyen lesz a tablónk ezért:P na Lill írjál még nagyon-nagyon sokat! X.o.X.o.

LillusBocus 2008.09.28. 04:26:07

nem tudom miért nincs, de nagyon szupiii;):) GRATULLAAAAAA:):)Ügyik vagytok;). ÍRtam levelet a héten feladom:)
süti beállítások módosítása